Гаранционни условия

Гарант: АНДРЕАС ШТИЛ ЕООД
1839 София

1. Правото да решава за гаранционните претенции по Търговската гаранция е на "Андреас Штил" ЕООД. Това не ограничава правото на клиента да се ползва от разпоредбите на българското законодателство за искове и претенции към договорната си страна по договора за продажба.

2. Претенциите в рамките на гаранционния срок се предявяват към оторизиран дилър на "Андреас Штил" ЕООД, списък на оторизираните дилъри, можете да намерите на www.stihl.bg . "Андреас Штил" ЕООД разрешава претенции за безплатна замяна, демонтаж и монтаж на части, за които е доказано, че поради материален дефект и/или неточна изработка са станали неизползваеми и нарушават възможността за обичайна употреба и функционалност на машината. Продуктът се приема за рекламация във вида, в който е възникнал дефекта, окомплектован за работа. Диагностика, гаранционно обслужване и ремонт се извършват само в оторизирани сервизи на фирмата.

3. Извън покритието на гаранцията попадат частите, които в следствие на неправилна употреба или неправилен ремонт, поради недостатъчна и/или неправилна поддръжка, работа без или със силно замърсени филтри или в следствие на нормално износване, неправилни и/или несъвместими режещи или работни органи, горива или консумативи с качества, различни от предписаните от производителя са станали неизползваеми. В обхвата на гаранционното покритие не попадат машини, които са видимо претоварени и експлоатирани в условия, неотговарящи на класа, за който са проектирани. Повече информация може да намерите в Ръководството за употреба, глави "След работа", "Транспортиране", "Почистване", "Поддръжка / Обслужване", "Ремонт" и "Отстраняване на неизправности". Ръководството за употреба е неразделна част от гаранционните условия. Машини, закупени за професионално и служебно използване, подлежат на гаранционно обслужване, ако клиентът е потвърдил с подписа си получаването на Ръководството за употреба и е спазил точно указанията за работа, поддръжка и ремонт.

4. Гаранцията не обхваща: инструменти, влизащи в окомплектовката: пили, отвертки, гаечни ключове; работни органи: водещи шини, вериги, ролки, дискове за рязане, ножове, предпазители и др. подлежащи на нормално износване по време на работа елементи от работните гарнитури; свещи, тампони и амортисьори; въже на стартера, стартерна ролка, стартерна пружина и палци на стартера; водещи колела и рингове, ремъчни шайби, задвижващи части и валове; ауспух; уплътнения и гарнитури; филтри; други режещи и задвижващи елементи; механично увредени или счупени: изключвател на запалването, уловител на веригата, капак на водещото колело, акумулатор, контактни пластини на слотове за акумулатори, захранващи или свързващи кабели, корпуси и резервоари

5. Клиентът губи правото на гаранция в случай на: неспазване на указанията в Ръководството за употреба, относно: обслужване, поддръжка, експлоатация и съхранение; както и при извършване на действия извън посочените в ръководството, също и когато е правен опит за отстраняване на повреда или изменение на конструкцията на продукта или на отделни негови части от други неупълномощени лица, включително и неупълномощени сервизи; когато повредата е получена при транспорт или в резултат на небрежно отношение; използвани са несъвместими или с различни качества консумативи, както и неоригинални резервни части на друга фирма; механично увреждане на продукта; след изтичането на гаранционния срок.

6. Гаранционният срок за продукти на STIHL е 24 месеца за лично и 12 месеца за служебно или професионално ползване. Срокът започва да тече от първоначалното закупуване на продукта. Датата на закупуване се удостоверява с: гаранционна карта и платежен документ (фактура или касова бележка). При последваща препродажба от клиента на трето лице гаранционният срок не започва да тече отначало. При извършване на ремонти по време на гаранцията, особено подмяна на части, гаранционният срок не започва да тече отначало.

7. Искът на купувача се уважава, ако претенцията му бъде предявена в рамките на гаранционния срок от 24 месеца за лично и 12 месеца за служебно или професионално използване и отговаря на посочените тук условия. Купувачът няма право на иск за обезщетение поради забавена доставка на части за извършване на гаранционния ремонт.

8. Независимо от Търговската гаранция, Продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно Закона за предоставяне на цифрово съдържание и цифрови услуги и за продажба на стоки.

9. Търговската гаранция се предоставя от "Андреас Штил" ЕООД с адрес: бул. "Ботевградско шосе" No: 431, 1839 София, България, тел. 02 / 948 71 11, email: info@stihl.bg

При възникване на спорен въпрос можете да се свържете с нас на горните телефони и имейл адрес.

Ако въпросът не може да се разреши по взаимно съгласие, можете да се обърнете към Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите, както и да подадете жалба на интернет страницата за онлайн решаване на спорове.

Координати на Комисия за защита на потребителите:

Адрес: 1000 гр. София, пл. "Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6

тел.: 02 / 980 25 24

факс: 02 / 988 42 18

гореща линия: 0700 111 22, уебсайт: www.kzp.bg