Стъпка 1 от 14: Сложете отделните съставни части (моторна единица, верига, шина) на подходяща, чиста и равна работна повърхност. За да не се причинят повреди както на уреда, така и на поставката, можете да използвате мека подложка.
Стъпка 2 от 14: Отвинтете капака на водещото колело, като за целта отворите крилчатата гайка чрез завъртане.
Стъпка 3 от 14: Завъртете надясно до упор закрепеното на шината затегателно колело.
Стъпка 4 от 14: При работа с веригата си сложете ръкавици (съществува голяма опасност от нараняване при допир до острите зъби). Едва след това вземете веригата и шината и поставете веригата над шината като започнете от върха на шината. (Внимавайте, веригата да е в правилната посока => Виж снимката)
Стъпка 5 от 14: Завъртете веригата така, че шината да е изцяло във веригата.
Стъпка 6 от 14: Проверете още веднъж, дали веригата лежи правилно върху шината и сочи във вярната посока. Режещият зъб от горната страна на шината трябва да сочи напред.
Стъпка 7 от 14: Вземете веригата и шината и поставете веригата над водещото колело. При това пъхнете шината над опорния винт.
Стъпка 8 от 14: Поставете отново капака на водещото колело на моторната единица, като при това вкарате всички шипове в предвидените за това отвори.
Стъпка 9 от 14: Завъртете крилчатата гайка, така че капакът на водещото колело да прилегне към корпуса на двигателя. Но все още не затягайте докрай капака на водещото колело.
Стъпка 10 от 14: Завъртете затегателния винт напред (посока към върха на шината). Сега водещите звена на веригата влизат в канала на шината.
Стъпка 11 от 14: Сега затегнете докрай крилчатата гайка, така че целият капак на водещото колело да прилегне плътно към моторната единица. След това затворете скобата на крилчатата гайка, така че да се фиксира в гнездото на капака.
Стъпка 12 от 14: При визуалния контрол моля, да проверите, дали веригата е прилегнала в канала на шината и не е провиснала.
Стъпка 13 от 14: След това проверете, дали веригата не е прекалено обтегната. С ръка издърпайте веригата по посока на движението (за тази цел спирачката на веригата трябва да не е активирана. В противен случай веригата няма да се задвижи). За да се избегне опасността от нараняване при допир до острата верига, непременно трябва да носите работни ръкавици. Ако веригата не се задвижи, отворете крилчатата гайка и повторете предните стъпки.
Стъпка 14 от 14: Вашият моторен трион вече е напълно монтиран. Сега моля, включете отново спирачката на веригата.